söndag 5 februari 2012

Vårmössa..

För några veckor sedan köpte jag det här tyget på rean och tyckte det skulle passa utmärkt till två mössor, en till min bonusdotter som snart fyller tre och en till min biologiska dotter som precis passerat året. Den här mössan är till det äldre barnet men eftersom hon är hos sin mamma just nu så får det yngre barnet agera fotomodell. Ja, mössan är något stor till henne men den sitter helt perfekt på dess rätta ägare! De kommer bli såå söta tillsammans ;o). Bonussonen beställde en med mycket svart.. får se vad vi kan hitta på där..

2 kommentarer:

  1. Gud vad fin, slår ju geggamoja och villervalla med hästlängder:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är själv mycket nöjd med resultatet! Tyget är dessutom bara såå fint... önskar jag köpte mer, som vanligt =)

      Radera